CG-Coast

Scary Movie 4

Posted by G-unit op PMpSat, 13 May 2006 16:24:18 +000024zaterdag 23, 2006

Check forum


Posted By: Skunky

24 Reacties to “Scary Movie 4”

  1. G-unit said

    Het kan zijn dat de ondertiteling nog niet overeenkomt laat dit weten en ik zal deze verandere grts🙂

  2. plouche said

    merci voor de film de ondertiteling is niet echt nodig

  3. freek said

    KLopt het dat het alleen geluid is?

  4. G-unit said

    Nee hoor je alleen geluid geen beeld. Misschien mis je dan een codec of zo?

  5. C-DOGG said

    is wel goede film aleen de aap die op de hoes staat heb ik presies niet gezien in de film of tewel heb ik een beetje verkeert gekeken greats C-DOGG

  6. freek said

    ik hoor alleen geluid, en ik zie geen beeld, ik speel het af met windows media player en met power dvd doet hij precies het zelfde. weeet iem wat ik hier aan kan doen?

  7. G-unit said

    Mss moet je is proberen BS player te downloaden zou kunnen dat hij dan wel werkt (ik speel mijn dvd’s hier altijd op af) link: http://www.bsplayer.org/index.php?p=download
    Anders zal je wat codecs moeten installeren. Laat me wete als het werkt.😉

  8. basslover said

    hoe zet je ondertiteling op de film? ik speel hem wel af met windows mediaplayer? groetjes

  9. freek said

    BS player zorgt voor veel problemen op mijn comp, ik moet when u save instaleren enz.
    hoe komt het dat basslover wel kan afspelen op windowsmedia player? En akn je me anders vertellen hoe ik codecs moet instaleren?

  10. darksystem said

    hey voor de ondertiteling moet je gewoon de ondertitels pricies hetzelfde als de film noemen en in de zelfde map als de film zette , het type van de subtitels moete wel .srt blijve eh en dan gewoon film opene met real player of …. en dan komt de film met subtitels .

    trouwens dankje voor de film en de cd’s deze site rules

  11. swolfie said

    wilk wel is zien , voor da wijke toch :p

  12. XHuNT said

    wil iemand mij helpen ik heb scary movie 4 en de ondertiteling maar ze komt niet overeen wat moet ik doen?

  13. Skunky said

    Vraag het op het forum bij questions

  14. Kjell said

    hoe download ik hem ?

  15. Skunky said

    Ga naar het forum http://www.homies4everforum.co.nr en kijk bij movies scary movie 4 DvDrip🙂

  16. Sven said

    Beste,

    Ik heb de de film dvd rip, maar vind nog geen ondertitel voor de dvd rip. Waar kan ik deze halen? ik kijk op ondertitel.com maar daar staan alleen telecine, dvd screener en dergelijke.
    wie kan mij helpen? greetz!!!

  17. Skunky said

    Vraag is op het forum. Daar vind je ook 2 sites met nl ondertiteling

  18. bart said

    hey ik heb probleem ik heb de unrated versie van scary movie 4 en jah et probleem is nu da ondertiteling vinden is niet simpel ze komen allemaal niet overeen

    kan jij me helpen het is een dvd rip van diamond… unrated

  19. Skunky said

    Probeer subsync eens

  20. typhoon said

    hoe zet je een ondertitel op de film?

  21. Skunky said

    http://www.homies4ever.co.nr
    registreer je en vraag het daar nog eens.

  22. Michel said

    hoe krijg je het geluid bij de film scary movie 4????

  23. Skunky said

    Voor informatie visit: http://www.homies4ever.be.tt

  24. Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie post!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar jumpplanet.wordpress.com in Firefox.😦 Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara

Geef een reactie

 
